Jeg hedder Maria Reimer Jensen, er 39 år, bor i Ærøskøbing med min mand og 2 piger på 6 og 9 år(som også går på skolen).Vi kommer oprindeligt fra København men da vores første barn var spæd, førte arbejde os til Sydfyns perle og ja den friske havlugt er gået os i blodet, så det er her vi har slået os ned…Og skønt jeg ikke er 40 endnu så har jeg været lærer siden sidste årtusindets sidste år.(1999)Jeg har arbejdet med voksne flygtninge og indvandrere, jeg har arbejdet med asylansøgerbørn og har arbejdet en tid i folkeskolen. Jeg har været så heldig at være i Nord siden skolen startede så jeg i fællesskab med gode kollegaer og skønne børn, har opbygget et trygt og udviklende læringsmiljø til skolestarten.I Nord underviser jeg i alle fag, jeg lægger vægt på en kreativ indfaldsvinkel til undervisningen, hvor både krop, hjerte og hjerne bliver rørt!