Indskrivning på Ærø Friskole

Vores elever er samlæst og er fordelt i fem grupper. Merkur (Basisklasse-1.kl.), Venus (2.kl.-3.kl.), Jorden (4.kl.-5.kl.),  Mars (6.kl – 7.kl.) Jupiter (8.kl.-9.kl.).

Vi har tid til den enkelte elev og tryghed er hos os et nøgleord. Ord er taknemmelige og derfor er der mulighed for at komme i skolepraktik, så du selv kan få syn for sagen. Om du har brug for to dage eller en uge er op til dig og tag gerne mor og far med.

Vi er altid åbne for en uddybende samtale og/eller en skolepraktik.

Ved behov for ekstra hjælp, har vi samarbejde med PPR i Svendborg. De tager relevante tests og vurderer støttebehovet for den enkelte elev. Støttetimerne søges og tildeles gennem SPS – Kvalitets- og sikringsstyrelsen.

Vi gør hvad vi kan, for den enkelte har mulighed for at blive den bedste udgave af sig selv. Vi forventer, at der meldes klart ud om behov og drømme. Til gengæld bestræber vi os på ikke at love mere, end vi kan holde.

Ring, skriv eller kom forbi os og bliv ”klædt på” til det at træffe det rette skolevalg. Kontakt

Krea i 1. klasse

1.kl. har i Krea været ude i byen og tegnet det vi så, samt hørt det historiske ved stederne. Det var dælme hyggeligtFoto: Joyce Diddan Hilborg Hansen