Priser

1. barn pr. måned

Skolepenge  1.500 kr.  Madordning   600 kr.

2. barn

Skolepenge 1.150 kr.  Madordning   600 kr.

3. barn Madordning   600 kr

For barn nummer 2 foretages en 25% moderation. Dette gælder udelukkende skolepengene. Ikke madpengene, eller SFO.  Madpenge betales for samtlige børn.

For et barn koster det således  = 2.100 kr. pr. måned
For nr. 2 barn koster det = 1.750 kr. pr. måned (25% moderation)                                                                        Der betales et indmeldelsesgebyr på 500 kr. pr. familie, som indbetales på reg.nr. 0847 kontonr. 0000445258

Opkrævning

Vi opkræver via PBS og det er af stor vigtighed, at betalingerne bliver tilmeldt PBS. Er det ikke muligt, beder vi om, at der oprettes en automatisk overførsel hver måned. Skolepenge betales månedsvis forud.

Det samlede beløb opkræves over 11 måneder. Juli måned er derfor betalingsfri. Ved manglende indbetaling sender skolen max 2 rykker med hver et rykkergebyr på 100 kr. Herefter overgives sagen til skolens advokat.

Friplads

Der kan søges om friplads afhængig af husstandens indkomst. Kontakt venligst skolen hvis I ønsker yderligere oplysninger.

Er der yderligere spørgsmål så ring på 51 16 92 20 eller skriv til os på skoleleder@aeroefriskole.dk.

Obligatorisk rengøring på skolen

Udover skolepengene skal alle familier med børn på skolen være med til at rengøre skolen. Dette betyder en eller to timers arbejde fredag/lørdag hver 4. uge, samt deltagelse i 2 lørdage formiddage pr. skoleår, hvor skolen gøres hovedrent.

Priser